a i n z u b a i d a
Story about friends 5 Intelek

Saturday 24 March 2012 @ 02:29 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum,,

Hai korang entri kali ni pasal ktrg beraye kt school lah haha meriah giler mase 2011 nk tgk
pic-pic ni :


nampak tak inn yg mane ? :) k nk tau name dorang tak ? :) dari sebelah << sini , atas << 
Nurul Athirah as thira je die ni pandai tp kalau bad mood jgnlah tanye pape 
die jeling kt kite pon tak haha,, tp bile dy happy  huyyo cm orang gile yg happy gile-2 aku gk :D
sebelahnye tu alien wahahah , tu inn lah :) , next Ain Nazirah as Ain like me :) die
ni ok tp agak kerek sket pastu pandai pengaruh orang . next Nurul Zawanah Iwani
wow ! panjang nye name panggil zawanah je die ni cute aku ske face die
huhu.. :) die ni kuat touching so kene jage hati die sket #silap bukan sket lebih hehe :)
next Firda orang slalu panggil die kambing wahaha jahatkn budak laki r ske panggil die kambing 
nk tau nape ? sebab bapak die bela kambing laa,, haha die ni agak gangster tak suke
budak-2 tapi sangat keperempuanan pandai mengemas , memasak n lain-2  n die slalu tak bawak 
buku kt skolah name die naik rangking tu weyy muaahahaha ! next Zarifah Athirah yg kepala 
senget tu wohoo,, die tu pon agak kelelakian bukan keperempuanan huhu,, mane tak nye 
wallet pon ben 10 tp skrg zarifah da lain la weyy sedih-2 :( . next Adiba Hanim die 
tak suke orang eja name die " adibah " penambahan huruf " H " huhu,, die da pindah da
die tak kuat marah cume ciwekk muahahahha ! tp mmg kenyataan :D next Nur Widad
Awatif as widad agak peliks sikit name die tu :) die tak banyak cakap face die pon kalau 
gelak ke ape die senyum gelak tp cm orang xde perasaan tataw cane nk terangkn tp ok lah kwn 
ngn die  :) next Nurul Kamilah haa,, yg ni die bercakap lemah lembut gile weyy !
die tak suke marah orang tapi die ske main ngn adiba :D bff la katekan :) next Ain Zulaikha
as lekha haha tu twins aku die ni baran sket wahahha dalam kelas tu paling takut
dengan die aisyah ramlee n shahila nth kenape aku pon tak tau :) ok next
bawah tu Nadia Natasya aku tak berape suke dengan dia sebab die gedik huhu,,
gedik rangking second tu wehh ! first taw sape ? tanye cikg azhar die taw la :) hehe
#jangan terasa :) next kiri tu Aisyah Humaira' die ni kuat lari woo,, rangking first taw !
tp ada musuh ketat taw yg kuat lari setaraf dengan die hajar la tu :D next Nazratul Izzah
die duduk sebelah aku die ok tak kuat bercakap tp kuat merajuk la bebeh ! :(
theheeheheh,, next Shuhada Nasuha ratu cantik skolah . ouh yeke ? memang pon huhu,,
rangking first tu wey 3 tahun dapat hadiah baju raya paling cantik tapi akhir nye 
datang annesa / anne yg mase tu budak baru lagi menewaskn die lepas tu die jeles la ape lagi 
wahahah ! :D next haaa itu lah die Annesa Basyirah yg kini dah jdi bff shuhada :) next haa tak payah
tengok gambar pon aku tau Sarah Husna la sape lagi,, huhu,, bff-2 sara pandai 
die skrg jadi bff aku die baik tak macam bff aku yg dulu ain nazirah asyik merancang kerja
jahat je doh huhu,, :) next itu dia Nawal Adibah  yg tak banyak cakap
kadang-2 aku kesian tengok dia jadi kuli batak shue , sara nggn anne msetu aku still 
bff ngn ain ktrg bercadang biarlh nawal tu masuk group bff ktrg :)
next Aisyah ahah tu la die yg takut adik aku tuhh,, huuhui jiran depan aku :) die ni suke sangat
main lari-2 dalam kelas ahaha ayoyo dh 12 tahun nk buat IC po n masih macam tu ka ? huhu
next tu dia Siti Hajar pesaing ketat aisyah humaira' tp 2012 ni die dh takde pesaing sbb aisyah 
dh pindah so si hajar ni jadi olahragawati huyyo tapi kalau aisyah ade comfirm piala
yg cantik lagi menawan hati aku tu milik aisyah tp tak jugakk ehh whatever lh sambung next
Noor Shahila bff aku dari drjh 1 hingga 3 die tu dulu kedekut aku panggil die kuda ahahh !
kenangann,,, next bawah nye Zakwan Hafiz si mulut becok haiyya mulut die terlalu becok
wehh,, huh..! tp-2 nak taw gossip tak (khas utk student yg study kt srai bbks jelah )
tp klau korang nk tau pon tak pe nak taw tak die kan suke farihah , farihah tu pon
comel orang nye wahahhah ! kantoi depan cikgu tu wehh ~! mulut becok rangking first :D
next sebelah nye hrmmm sape tak kenal budak hot tu selalu menjadi pilihan gadis kt skolah aku tu
Alif Akhtar ler,, huhu budak hot rangking 2 yg rangking first adik die kembar gak same cm aku
yg tu lagi ramai sbb tu r duduk kt rangking first :D next Ahmad Afiq ketua pengawas sekolah aku
ushh die pandai tapi orang first yg kene mata penalti sbb xbawak buku die lah . huhu k next
 tu Ustazah Norita n Teacher 
kesayangan ktrg Teacher Azizah :D next Azhad Anwar die ni pandai gile nak mampush 
semua bende die hafal serius kott,, kalah taufek tapi hakikat nye die belagak r huhu,, next
Aiman Hilmi haaa ni la die budak hot rangking first tu de ni hrmm bajet lebih huhu,, 
next Muhammad Taufek pesaing dgn Azhad tapi taufek ni tak active gaye die cm lemah tapi 
hakikat nye die pandai hooo,,  k next bawah tu Muhammad Ikram kalau tgk dalam gmbar tu 
budak tu pendek je paras bawah bahu aku wahahah,, tapi die kuat lari hoo,, lompot jauh 
pon boleh huhu next M. Azmeer Syafiq die ni haish kerek je lebih pak tam-2 hehe next 
Mhd . Ridhuan haaa ridwan ni pendiam orang nye same macam taufek bff la katekan :)
next Afif Jazimi de ni pon kuat lari lompat jauh rangking first tuuu,,, huhu,, next
Khairul Najmi  die ni ske buat lawak bodoh #(ayat firda bukan aku) huhu die ni tengok je 
banyak main tapi pandai boleh tahan gak :) next n lastly Ibarhim Abhar haha pelawak 
dalam kelas ktrg die ni lah on the kipas la , Y U nun sin laa hahaha n banyak lagi .

haha , inn memang kenal sesangat ngn dorang-2 yg inn citer ni mse 5I ktrg memang slalu 
happy hehe :) sronok-2 huhu,, rindu giler kalau tak dapat jumpe dorang lagi dahh huhu..
k la penat tangan inn menaip thankz kdape yg sudi membace huhu.. k bye
Assalamualaikumwarahmatulllahhiwabarakatuhh,, huhu tak jawab dosa 
kalau jawab sayang . peace :)

" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Aku harap kite janganlah berpisah anggap ni bff taw theheheh...-Cyk Beda- | -Kak Beda- yg korang suke sangat panggil grr hrmmm k bai :)


| Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!