a i n z u b a i d a
Amal Islami

Tuesday, 5 June 2012 @ 10:07 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, itu pembuka bicara .


Olla, korang apa khabar sihat ? kalau inn kat sini sihat walafiat kalau korang disana sihat
jugak alhamdulillah.. haa , tajuk entry kali ni " Amal Islami " kay . Bagi umur bawah
13 tahun tu korang ada masuk apa apa acara tak ? peringkat apa ? tak silap kalau peringkat daerah 
yang tak menang dah habiskan ? bhaha , inn masuk coral speaking peringkat negeri . 
Kalau awak semua nak tau inn tak hafal lagi haha , baru separuh lantaklah
apa nak cakap an .. dah tak hafal nak buat cane nanti - nanti jelah kann ? btw ada banyak
lagi masa nak hafal so tak payah risau sangatlah kann ? hahaha !
#JUJUR sebenarnya inn tak tahu nak buat entry pasal apa , maaflah kalau entry yang ni
tak menarik langsung . Inn buat entry lain pulaklahh okayy ;')




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!