a i n z u b a i d a
I miss you always ='(

Tuesday 5 June 2012 @ 10:48 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, itu pembuka bicara .


Hye , Hoi , Woi *Haha apalah ain ni kann ? tanjat boboy . bhahaha .. k entry ni untuk luahkan 
perasaan yang terpendam saja maklumlah kitakan tak boleh pendam lelama kann . 

Awak semua pernah rasa tak hati tu ttbe PA | TAH  ataupun  H | A | N | C | U | R
terus ? siapa siapa yang dah pernah lalui tu dia tau lah betapa hancusnya haha . hahaks tiba -2
je budak ni jiwang memalam buta ni . Bagi yang tak tahu tu tak payah lah
nak try -2 rasa , memang tak patut rasa benda tu . BTW i miss my ex- sebab dia satu kelas dengan
inn hahah okay duduk barisan yang sama , time kalau periksa dalam dewan dia duduk 
sebelah inn , happylah jugak tapi lama - lama inn rasa malas nak pandang dia , sebab dia buat 
inn menangis , bila panjang je muka dia inn teringat segala - galanya .

BTW awak , maafkan saya sebab dah titskan air mata kerana awak , saya tau kalau seorang 
perempuan itu menitiskan air mata kerana seorang lelaki , lelaki itu akan disebat berapa kali entah lupa
di api neraka nanti , saya minta maaf sangat kat awak time tu baru tahu .. kalau jodoh awak
memang dengan najwa , aku doakan korang bahagia .. najwa.. aku rasa aku tak patut
marah ko jugak , maafkan aku ekk .. almaklumlah nak hadapi ujian besar ni dia perlukan ketenangan ,
hehe .. tp aku minta maaf jugak sebab tak boleh nak maafkan ko dengan sejujurnya lagi..
sorry sangat , aku tak tahu lah kenapa hati aku ni susah sangat nak maafkan ko ..

K lah fullstop citer jiwang tu , 7 jun birthday my mother , inn tak nak macam tahun lepas
pasal adik inn birthday my bonda tak menjadi , inn nak pastikan birthday dia kali ni dia happy 
walaupun my father tak dapat balik rumah 7 jun tuu , hrmmm nak buat apa ekk ?
ehh .. dah pukul 1:46 a.m. lah kena tidur ni .. okaylah inn tamatkan entry kali ni dengan
wabillahitaufiq walhidayah wassalamualaikum , warahmatullah hiwabarakatuh *hambek kau
hahaha . k bye Good Night . Sweet dream liysm =)) 




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!