a i n z u b a i d a
Wow ! Varsity o.O

Thursday 19 July 2012 @ 11:19 | 0 Comment [s]



Haii ! Jumpa lagi kita hari ni Jumaat , 20 Julai bersamaan 30 sya'ban 1344 H 
jam, 1:58 a.m. *Saya tahu esok sekolah. Haa ! So esok dah masuk bulan ramadhan right ? 
Yeay-2 puasa ! Tak sabar pun ada rasanya . Ok-ok kita berbalik kepada tajuk entry .


K , tengok gambar bawah :

*Woot , asal kau pinjam varsity aku tak pulang balik hah ?  *campakbantal*

Haha k ayat diatas hanya rekaan semata-mata . Actually selain Nikon DSLR aku pun
sekarang sedang rambang mata bila nampak varsity ni , eh? betul ke ayat aku tuhh ? :/ Haha .
 Nanti time beli baju raya nak bodek abah belikan hehe..
Hari tu dah nampak cuma tak teringat pun nak bagitahu hmm .

Korang macam mana ? Rasanya sekarang ramai tengah gilakan varsity kann ? Inn tak
gilakan varsity lebih dari Nikon DSLR , setia tuu hahaha ! Cuma , untunglah
siapa yang dapat sebab ramai yang nakkan varsity mesti jeles bila nampak orang
pakai . 

Okay aku suka yang colour , kuning dengan merah ! Yeah even bukan
colour favourite aku tapi bila tengok lama-lama cantik pulak colour ni kannn .
Korang plak ? Haa , kalau sape-sape yang tak de kerja tengah blogwalking blog
orang tu boleh je cakap kat shoutbox sambil sembang-2 dan mengeratkan hubungan
silaturrahim kann kann ? Nanti Inn reply okay ?

Huarggh.. *menguapsopan* Haha , Inn tak naklah buat entry panjang-panjang nanti awak bosan 
dan rajin untuk membacanya kann ? BTW 
Okay lahh wanna sleep , gaood night ! ILY :*



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!