a i n z u b a i d a
Good Bye (!)

Wednesday 5 December 2012 @ 11:06 | 0 Comment [s]




Assalamualaikum semua stalker comels yang disayangi, dah baca title ? Bagus kalau dah. Ini mungkin akan jadi entry terakhir untuk tahun 2012. Walaupun cuti korang belum habis lagi tapi Inn tinggal berapa hari je lagi. Angkat sebelah tangan, bila kira pun terlebih cukup agaknya bilangan hari yg tinggal untuk Inn. Im 12 already dan tahun depan 24 haribulan 11 baru masuk 13 tahun. Hahgahga. Jadi Inn pilih nak duduk asrama. Kat Jerman, eh silap. Jeram! Hahaha. Baru betul. Nama sek. tu " Maad Sekolah Menengah Hafiz " Jadi Ain Zubaida bakal menjadi " Hafizah! " Haha. Cehh. Bangga jugakla. Sikitla. Tak tahulah boleh bawak ketidak. Disiplin sungguh terjaga. Terbaik! Tapi insyaALLAH Inn akan cuba sedaya upaya yang termampu. Wish me luck ye! Inn tak nak kecewakan my parent sebab yuran sekolah tu mahal woo. Kalau dapat mumtaz sekali pun tapi tak berkemampuan pun tak boleh masuk jugak. Haa, satu lagi. Nak masuk situ kena masuk ujian kelayakan dia dulu. Kalau tak lulus pun tak boleh masuk jugak. So, Inn lulus. Sebab tu boleh masuk. Haha. Dia ada tanya hukum tajwid tu, Inn tak berapa ingat sebenarnya hahaha! Lepastu kena hafal 5 ayat kalau tak silap cakap memang senang, Lima JE. Bukan senang tau nak hafal ayat yang bukan calang2 ayat direct from ALLAH s.w.t. Fuhh! Haha.

Inn berat jugakla nak berjauhan dengan parent tapi kena tunjuk cool sikit. Hahaha! Adik2 ramai woi. Tahu tak apa yang ketatnya sek. tu ? Yang Inn tahulah. From blog rasmi dia http://pendidikanhafiz.blogspot.com
Dari ustaz kat sek. tu jugak. Isnin, Khamis, Wajib puasa. Tiap2 hari bangun pukul 4pagi. Tu biasa jugakla.
Hari Selasa dilarang bercakap menggunakan bahasa selain English. Rabu dilarang bercakap menggunakan bahasa selain bahasa arab. Boleh jadi pandai tahap maksimum aku. Tapi sekolah tu pun okay. Tapi yang sanggup bawak je boleh pergi. Kalau tak, tak payah kot. Dia boleh bawak orang yang dah boleh bawak tu ke Jordan ke, Madinah ke, Mesir dan lain2. Inn teringin sangat nak merasa belajar luar negara. Tu yang capaikan cita2 tu Inn rela masuk situ. Nanti boleh buat kita berdikari sendiri. =)

Eh, dah la citer pasal sekolah tu fullstop okay. Kepada kawan-kawan Inn, Korang doakan aku supaya boleh bertahan kat situ ye. Aku takkan lupakan korang dan akan selalu doakan terbaik untuk korang. Specially for Anne, Sarah. Aku sampai mengigau korang tahu. Haha. Jangan lupa aku ya! Sayang korang. For yang lain, Shila, Athira, Wafa, Ain, Nawal, Izzah, Jangan lupa aku kay. Call me. Tapi bulan 2 la. Haha. Aqilas! Hai wehh! Control diri okay! Ko boleh. I'll miss you. Zarifah, Ezzaty, Farihah, Aina, Firda, Mashitah, Hidayani. Hahaha! Jangan mengganas lagi ek. XD Amal, Aisyah, Azewani, Nadiah, Nadia, Alina, Hajar, Zawanah, Nisah yang semakin comels. Last, Kamilah. Kalau yang takda namanya tu sorry eh. K asal semua yang bergelar "friends" yang kenal aku. Aku sayang kawan2 aku. Kenangan bersama korang takkan boleh dijual beli. Aku hargai sangat! Terima Kasih wehh! Untuk yang lelaki aku nak cakap "Good Bye" je. Haha. 

Okay sampai situ jelah ye. Sebelum aku undur diri, ingatlah pantun terakhir dari aku ni,

Anak ketam jalan mengiring, Jalan mengiring berpasang-pasang,
Engkau teman sama seiring, Sama seiring bersusah senang. 
Bedah jual nasi lemak tak pernah laku, Lebih baik semai padi diawal pagi,
Jangan pernah lupakan aku, Semoga kita berjumpa lagi!
I have a pen, colours of my pen is blue, i have a friend, my friend is you!

Hahah. Ingat lagu "Rasmi" Kita okay. Bye. Assalamualaikum
Ain Zubaida.



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!