a i n z u b a i d a
May 2013

Sunday 5 May 2013 @ 09:06 | 0 Comment [s]




Hye up to all ! Have a great of may. =) Lama gila tak update. Rindu menusuk ke kalbu. Haha. April haritu ada sukan dekat MHJ saya ahli rumah biru. Tapi, kuning menang pulak. Sebab puan asemah tak pakai spec la tuu. Rumah biru ni semua baik hati. So, bagi la chan kann. /Haha. Aku from darjah 2 until form 1 rumah biiruu aje. Even ada cabut undi, biru jugak y dapat. Haishh. Pernah rasa rumah hijau je. Tu pun time darjah satu. Hmm. Kali ni rumah biru dapat no. 2 kira okay la tuu. Haha.

Lpstu 3 May haritu MHJ buat rombongan ke PWTC membeli belah buku kat sana. Sepatutnya kitorang xbleh beli novel pun, tapi dsebabkan guru2 kami y baik hati tolong jagakan novel y ktrg beli b'lambak-lambak tu dengan rela hati. Demi anak muridnya. Muahaha. Now, aku sedang menghayati novel y tajuknya 
" aA + bB " Hlovate. Best ! Hehe. 

18 May nnt b'day Kak Pika. Tak tahu nak bagi apa. Seriously tak terlintas sikit pun nak bagi apa. Hmm. Dah la dia minta y besar. Kalau bagi hadiah stokin buatan sendiri y besar gedabak tu agak2 ada dalam tong sampah ajelaa jawabnye. Haha ! 

Aku tak tahu nak cerita apa lagi. Lastly, aku tak sabar nak cuti 2 minggu ! Tapi aku rasa serba salah sebab after cuti ni Mawar pindah ( my roomate ) sebab macam dalam satu masa tu kita mengharapkan y mawar tu pindah cepat pulak. Lpstu after cuti terus b'day kakak angkat dia. Lagi sedihh. Huhu. Hmm. Kay la bye up ! Assalamualaikum.




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum. Iam Ain Zubaidaa. Haha. Thanks melawat blog tak seberapa lawa ni. :O *Humble* haha. Rajin rajin lah jadi stalker kat sini. ghagha. kbye. Heyy. I'm fourteen! ᵔᴥᵔ
Stalker comell


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : AinZubaida

Best View at GOOGLE CHROME!


Enjoy this!